Foto en el plató con Emanuel Munteanu, Alan Pardines y Ruediger Hagedorn.
PUBLICITAT: EL FÒRUM DELS BÉNS DE CONSUM
La Beth ha protagonitzat recentment una campanya publicitària en anglès per a TrueCode, una tecnologia nova i revolucionaria desenvolupada pel Consumer Goods Forum (o Fòrum dels Béns de Consum en català) www.theconsumergoodsforum.com. El rodatge va tenir lloc a Tarragona i va ser produït per Millennials Films. https://millennialsfilms.com
El CGF és una organització multinacional amb una vocació ètica que treballa per aconseguir canvis positius a la indústria alimentària. Ruediger Hagedorn, director d’estàndards i cadenes de valor de punta a punta, és un autèntic apassionat del desenvolupament de solucions digitals per a les cadenes de subministrament d’aliments. Ajuda al petit comerç, els fabricants i els proveïdors de serveis a aconseguir una major transparència. Compartir coneixement mitjançant TrueCode permetrà a totes les persones implicades en la cadena de subministrament, inclòs el consumidor, prendre decisions ètiques i ben informades, ajudant a combatre problemes com la desforestació, el treball infantil, el maltractament animal i la contaminació.
La Beth està encantada de col·laborar amb el CGF. “És meravellós promocionar la tecnologia que millorarà el món. M’inspira la feina que fa aquesta companyia i em sento orgullosa de representar una causa tan gran com aquesta”.